Selam arkadaşlar daha önce 2 kürtajı var ilki boş gebelikte 2.sinde kalp atışı durdu ,5 ay sonra doktora gittim sorun olmadığını tekrar denememi söyledi şuan çok yeni hamileyim beta dün 47.350ml çıktı benim gibi olup sağlıkla kucağına alan anneler var mi acaba?