rachelgreenn Kızlar bugün kalp atışını duydum ama sol kasık tarafımda hareket ederken falan ağrı batma oluyor dış gebelik değildir dimi kalp atışı varsa
EmineDefneGokce rachelgreenn dış gebelikte de kalp atışı oluyor ama sizinki değil olsa söylerdi doktor ☺️💕
_almirasmom rachelgreenn kese kalp atısı rahımdeyse dıs gebelık olmaz bızzat gecırmıs bırı olaraktan kese rahımde yoktu ve lekenmeler şiddetli bel ve tek taraflı kasık agrıları baslamıstı
Melike_nur53 rachelgreenn kalp atışı varsa normal canım dış gebelik olsa kese gözükmez rahimde korkma 🥰
rachelgreenn EmineDefneGokce hep sol tafaımdan baktı sağ taraftan göremedi o yüzden endişelendim ben de 🥰
EmineDefneGokce rachelgreenn benimde kızlarım soldaydı hep Dış gebelik demek bebeğin rahim dışı bir yere yerleşmesi demek korkmayın
rachelgreenn EmineDefneGokce rahim dışında olsa ultrasonla görünürdü doktor da derdi gerçi doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim ☺️ ♥️
rachelgreenn _almirasmom https://www.hizliresim.com/1opk4mj bilmiyorum anlatabilir misiniz ama bugünkü ultrason görüntüm bu şelikde
Aysefe333 _almirasmom kac kez geçirdin cnm ben 6 qy önce geçirdim dun de pozitif çıktı gebelik testi bugun kan vermeye gidecem cok korkuyorum tekrardan dis gebelik olursa die
_almirasmom rachelgreenn bu normal gebelık canım tüpte olsa bıle bellı olur yumurtalıkta bıle olsa bu kadar bellı olmaz :)
rachelgreenn Melike_nur53 karından ultrasonda görünmezdi dış olsaydı dimi yani karından ultrasonla tüplerdeki görünmez heralde
_almirasmom Aysefe333 1 kez gecırdım ama tüpüm yumurtam alınmadı sadece kurtaj tek doz ıgne oldum 1 haftada beta 0 oldu 39. Gunde regl oldum hemen rahım filmi ne gıttım tekrarlamasın dıe o ay da gebe kaldım 🙏
Aysefe333 _almirasmom 2. Gebeliginizde oldu mu tek tarafli agri bnm suan dis gebelik geçirdiğim yer agrio