Nzlasm Kızlar 24+2 haftalık hamileyim 17. Haftamdan belli tekmelerini hissediyordum her gün tekme atıyordu hatta geceleri daha da hareketliydi ama dün akşamdan bu yana hala daha en ufak dokunma bile hissetmedim neredeyse 24 saat oldu ne yapmalıyım acil bişey diyin lütfen korkuyorum
Aysenur426868 Nzlasm içini rahatlatmak adına sağlık ocağına gidip kalbini dinleyebilirsin sen rahat ol diye diyorum 24 saat bu haftalarda hareket etmeyen postlarda gördüm .
Yarenylmz Nzlasm dün bugün bende de aynısı oldu ama şu an düzeldi bacaklarımı barnıma çekerek oturunca tekmeliyor öyle dene istersen
kbralya01 Nzlasm çok normal o haftada endişe etmeyin desem de ediceksiniz normal olarak o yüzden yarını bekleyin ama tekme atıcaktır yarın inşallah kesin ☺️ Benimde hergün düzenli tekme atardı bir gün hiç atmadı hiç hissetmedim çok endişelenmiştim ama ertesi sabah ben burdayım anne diye tekmesini yiyince aşırı mutlu olmuştum z😂😍
Dilaraglr Çikolata , tatlı şeyler ye Düz bir şekilde uzan , parmaklarınla karnına bastır oyna . Bol su içmeyide deneyebilirsin , inşallah hissedersin korkma , daha önce bendede olmuştu
Melike_nur53 Nzlasm tatlı bişeyler ye ve sırt üstü yat canım ozaman belki hareketlenir uyuyodur kesin 🥰
Aliyesii Ben öyle olduguğnda hep tatlı bişey yiyordum sola yatıp bekliyordum karnıma ufak dokunuşlar yapıyordum hareket ediyordu😚😚 gün içinde cok hareketliyseniz ve ya yorulduysanız da oda uyumuş kalmış olabilir 😅 bide YouTube de bebeği hareketlendiren müzikler var sola yatıp onu dinleyin 😇
Nzlasm Hepinizden Allah razı olsun çoğunluğunu denedim baya uğraştım bıktırdım sanırım üst üste baya tekmeledi yeter be kadın diye isyanlarda sanırım 😂