atlasinannesi_ Gözde çıkan kırmızı leke nazardan mı çıkar? Başına gelen oldu mu nasıl geçti? Bilgisi olan var mı?
Zumzugukodummuzzingillatirim atlasinannesi_ kan oturmus derler bizde , yorgunluk uykusuzluk hastalik gibi durumlarda cikar.
HD1- atlasinannesi_ hm anladım bende gözde çıkan gelincik sandım. Oda göz pınarlarına yakın çıkıyor. O olsaydı başıma daha önce gelmişti. Ama dediniz şeyi bilmiyorum. Rabbım şifa versin İnş..
atlasinannesi_ yanlisanlamaama evet tansiyon yükselince olabiliyormuş ama benim 2 3 gündür tansiyonum hep düşüyor inşallah geçer kendiliğinden geçer yazıyor ama ben suya Felak nas ayetel kürsi fatiha okudum üfledim yapacak insanım olmadığı için nazar varsa inşallah çıkar gider