Ogretmenanneyim Herkese iyi aksamlar. 35+1 de bugün kontrolüm vardı ve hala baş aşağı dönmemiş dedi doktorum. Dönebilir de dönmeyebilir de. Sizce bu haftadan sonra baş aşağı döner mi? Sizlerin ne zaman dönmüştü? 🐣
Seydacavdarr Ogretmenanneyim sancı başladıktan sonra bile dönen oluyo benim kuzenimin son güne kadar dönmemiş sancı başlayınca dönmüştü. Bide ben yaparmısınız bilmem ama Kur’an da geçen secde ayetlerini okuyup secde yapınca dönüyo diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum
Didem18 Ogretmenanneyim bende 35+1 im. Benim zaten sezeryan olcak o yüzden çok takılmıyorum ama bu 34 ve 35 te çok hareketli ,artık baya baya acıtıyor canımı ara ara🥰🙏 sizin nasıl durum.
Ogretmenanneyim Seydacavdarr sadece secde pozisyonunu duymuştum daha rahat dönüyormuş sanırım. Deneyeceğim 😇
Lizbonn Ogretmenanneyim benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde de yine 24-25’lerde dönmüştü oğlum. Bu oğlumda öyle döndü. Sonrada 37+3’de doğum yaptım. Ama geçen burada okumuştum olur mu bilmiyorum yanlış hatırlamıyorsam eğer activating labour var doğumu kolaylaştırıyor spor videosu dene istersen belki pozisyon alır ben dün dr uma sormuştum kolay doğum için başlayabilirsin demişti
Ogretmenanneyim Didem18 en başından beri çok hareketli bir bebekte benim bebeğim ama dediğin gibi bu haftalarda cok güçlü bazen uykudan uyandırıyor 🤭 gün verildi mi sezeryan için
fatmakeskin 37 haftam da hala dönmedi idi ve bu benim üçüncü hamileligim ilk ikisi normal oldu bununda son gününe kadar bekliyoruz olmazsa sezeryan olucan dedi doktorum 28 aralığı bekliyorum hayırlısı ile o gün son kontrole gidicem
Didem18 Ogretmenanneyim 26 sında kontrolum var. Galiba o zaman verilir 36 hafta olcak inşallah… Hem korku hem heycan çok tuhaf hissediyorum 🙂
Ogretmenanneyim Didem18 ya hadi hayırlısı olsun inşallah bebeğiniz için sizin için 🥰 darısı da başımıza