Seyma18 35+3 olduk bugün e artık hazırlayayim dedim 😀 Hastane çantası Bebek için; -1 tane 7li takım (hemşireye verilecek) -2tane yedek 5li takım - 2 tane yedek zıbın ( hastane çıkışları hariç) - 3tane yedek çorap -10 tane bez, 2tane alt açma ,1 paket ıslak mendil -5 tane ağız mendili 1 tane kalın , 1tane penye battaniye -Pisik kremi - Emzik , biberon Anne için; -2tane pijama -1 tane gecelik -2 tane çorap -1 tane yelek -İc camasiri -1tane emzirme sütyeni - Terlik - Rulo peçete -Depend -Gogus pedi, göğüs kremi - Tarak , kişisel bakım ürünleri Şimdilik aklıma bunlar geldi eksiklerim varsa bakabilir misiniz 😊
SevimErcis Seyma18 bence yeterli canım bende senin gibi hazırladım sadece çay bardağı ve kaşığı da koydum ben
Fnur05 Seyma18 canım bende bu hafta hazırladım 36 haftalık olduk bizde😊 hemen hemen aynı olmuş çantalarımız :) ben ek olarak humana çayı koydum bide
Seyma18 sudamlasi evet lohusa takımı olarak beyaz ben sonra kullanamam onu diye onu normal koydum bı tane de mavili taç alırım dedim daha bulamadım ama
sudamlasi Seyma18 https://www.lcwaikiki.com/model.aspx?modelId=3181514&optionId=584567 Bende bunu aldım inşallah rahat ederim🙈
Seyma18 Setenay bana da diğerleri çok abartı geliyor valla hem hastane evimize çok uzak değil birşey olsa eşim gelir alır bide bu kadar eşya bile 2canta oldu abartsam 3-4 çanta giderim herhalde 😀😀
Seyma18 sudamlasi çok tatlıymış 😊 İnşallah edersin cnm 😊 hem daha sonra da evde sıcacık kullanırsın 😊
sudamlasi Seyma18 ondan aldım işte evde de kullanmak için bide doğumlarımız kışa denk geliyo sezeryan mı normal mi istiyorsun
Seyma18 Fnur05 ben almadım onu bazı sabahlar göğüs bolgem ıslak uyanıyorum sutum geleceğini düşünüyorum 😊 İnşallah gelir tabi gelmezse de gidip alırız artık 😊