Zamanında birçok kere bunu duymuştum. Hamilelik zor geçerse kız, kolay geçerse erkek denilirdi. Kız bebek hamileliğinde anne daha çok kusar daha çok sıkıntılar çeker erkek bebekteyse tam tersi. Hamile kaldığım zaman pek bisey hissetmedim ha dedim o zaman benimki erkek bu kadar rahat geçtiğine göre. Böyle böyle devam ederken içime erkek olduğunu sindirmiştim. Ama yakın zamanda öğrendim ki kızım olucak🤭. Gerçekten çok mutluyum. Bütün denilen şeyler bende çıkmadı. Sizde de öyle durumlar oldu mu?