Arslannesi Benim gibi hamilelik belirtisi olmadan sadece adet gecikmesi ile hamile olduğunu öğrenen var mi 1 hafta önce betaHCG testim 0.100 çıkmıştı beklemeli miyim sizce daha yeniden test için?
berceste5155 Arslannesi bir hafta geçtiyse ben dayanamaz bir tahlil daha verirdim çünkü 0.100 umutlanmak için çok az bir değer yükselip yükselmediğini kontrol ederdim inşallah hayırlı haberler alırsınız
Gozdeparlar Arslannesi hiç bir belirtim olmadı. Arkadaşım olmasa test bile yapmıyordum. Adet gecikmesi diye. Allah arkadaşımdan razı olsun. Voleybol maçı falan yapıyordum. Az kalsın düşürecektim bebeği.
Arslannesi Deletedmom_21 kan testi negatif çıkınca bir daha idrar testi yapmadım doğrusu yarın sabah test alıp deneyeceğim inşaALLAH vardır hayirlisi ile amin
Arslannesi berceste5155 Ay Amin inşaALLAH cok saolun 🤲💐 kan testim oyle çıkınca Bende umitsizlenmeye başlamıştım inanın simdi 4 gün gecikince acaba mi diyorum ve bosuna heyecanlanmis olmaktan da cok korkuyorum
Arslannesi Gozdeparlar ayy cok şükür öğrenmişsiniz bisey olmadan darisi hayirlisi ile isteyen herkese olsun amin 🤲💐