Merveunal13 ilk bebeğimi orada doğum yaptım eğer sancın evde gelir çoğunu evde çekersen git sıkıntı yok o zaman ama benim ki gibi sancın gelmeyip suni yiyeceksen doğum uzun sürüyo hastanede çok fazla vakit geçirince çok fazla kişi değişmiş oluyo hepsinin huyuda farklı farklı ve yataktan kalkmaya kesinlikle izin vermiyolar onun dışında çok temiz ve servis e indiğinde çok iyi hasta bakıcılar filanda çok iyi bebeğe ilgide gayet iyi