Kadersen01 Merhaba tüp bebekle hamileyim kan değerim 700 keseyi ne zaman görürüm tahminen? Kalp atışı kaçıncı haftada duyuluyor? Şuan 4+4 olarak görünüyorum
Nslykt 4+6 da keseyi 6+1 de kalp atışını gördük canım bildiğim kadarıyla 1500 olduğunda beta hcg kese gözküyormuş