Mervebslms Son 27 günüm kaldı heyecan dorukta sizler nasılsınız? İzmir’in neresin de oturuyorsunuz , hangi hastanede doğum yapacaksınız 😇 sorular o kadar çok ki😁
ogrencianne35 Mervebslms cok alakasız izmir liyim malesef bursa da yaşıyorum memlekete selam olsun 😥😥😥
babysevgi Mervebslms izmirde bostanlıda oturuyorum 16 haftalığız şuan kent hastanesine gidiyorum prof dr namık demire ☺️ Daha önceki doktorumda oydu yine o yapıcak doğumu nasipse
anie Mervebslms sayılı gün çabuk geçiyor sağlıkla kucakla inşallah kuzunu canım 🥰ben de torbalıdayım 29+5den selamlar özel medifema hastanesinde doğum yapıcam kısmetse
elif_badeninannesi Mervebslms heyecanlı bekleyisleer 🥰 benmki daha yeni 8+4 oldum ikinci gebeligim ☺️ bir kızım var bakalm smdiki kız mı erkek mi merak ediyorm 💙💜 karşıyakadaym ben alaybey
Mervebslms anie 12.haftadan sonra zaman hemen geçmeye başlamıştı ta ki 32 hafta olana kadar 😁😁 şimdi de zaman geçmiyor sanki her bir gün yıl gibi geçiyor…
anie Mervebslms bana da çok hızlı geçiyormuş gibi geliyor ya 😍 sağlıkla kavuşalım inşallah bebişlerimize 💕
NilayBurak Mervebslms karşıyakadayım bende son 30 günn kaldı Allahın İzniyle Çiğli de Doğum Yapıcam Bir Oğlum Var Bir de Kızım Olucak 🌸💜
anie 1ruyaaa ben de ilk kontrollerimde hastanedeki baska doktora gidiyodum sonra emrah bey e geçiş yaptım şuan çok memnunum canım gitmediysen emrah beyi deneyebilirsin
Mucizem2931 DilberNaz hangi dr gidiyosun cnm doktorum banada orda dogum yapmamin daha saglikli olucagini soyledide
Busraaaa35 Mervebslms uygulamaya göre son 41🙈buca Tınaztepe’de olacak doğum nasipse. Doktorum hastanenin karşısında 😊
1ruyaaa Busraaaa35 benimde son 40 gün 😬☺️ dr arıyorum doğum icin memnunmusunuz doğum ücreti ne kadar Tınaztepe de
Anna-aslan Mervebslms son 30 günüm kaldı İzmir Torbalı da oturuyorum. Devlet hastanesinde Güven Özmen e gidiyorum. Daha önceki doktorum Sadık Sözdinler di. Mesafe kaynaklı bu defa tercih etmedim gittiğim doktorumdan da memnun olduğum için. 🥰😊
1ruyaaa anie bende o hastanede Hatice Ermin adında bir dr’a gittim hiç memnun kalmadım açıkçası Emrah bey dç sanırım muayene ücreti biraz daha fazlaydı onyuzden tercih edemedim.