Essraa2 bende de oyle olmuwdu. Kendimi o kadar iyi hiss ediyodumki hep boyle olcak saniyodum ama malesef bi kac hafta sonra yine halsizlik bawladi bulantilar geldi. Oluyo oyle. 4 aydan sora gecti ama agirlik yorgunluk var ve devam ediyo. Sivilce konusuna dokunmak bile istemiyorum. Cenemde alnimda cikmiw bide dayanamiyomm sikiyorum😑