Ikra33 Bugün sağlık ocağında ebe hemşireye boy ve kilo ölçümü yapmasini istedim kilo 65. Kısa boylu olmak normal doğumu etkiliyor çatı darligi oluyor dedi. Minyon anne adayları sezaryan doğum mu oluyor?
asuyalin Ikra33 şansına yavrum, ben minyodum 12 saat sancı sonrası sezeryan oldum. Doğuramadım 😀 doktorum demişti zaten minyonsun doğuramazsın diye
egemomss Ikra33 Alakası yok bence benim çatı muayenem olumlu geçmişti. Sezeryan oldum ama şekerden dolayı. Kayinvalidem benden kısa 3 tane normal doğurmuş. Boyum 1.58
Ozlemiskndr Ikra33 1.58 im 2 tane normal doğurdum saçmalık yani ağzı olan konuşuyor doktorundan başkasına inanma bence 3. Hamileliğim hepsi farklı doktorsuz hiçbiri öyle bişey demedi
SutlacimiYedimmiBen Ikra33 bana biraz sacma geliyor yani 1.45 lik gorumcelerim var her biri 5 er 5er normal doğurmuş
Aslihanfs Ikra33 kesinlikle böyle şeylere takılmayın, doğum şekli tamamen bebeğin gelişi ve senın doğru doktoru seçmen ile alakalı 💕
Selinoloji Minyonlar daha rahat doğuruyor diye biliyorum. Ama o boya o kilo çok fazla normal kilo zaten boyun 10 eksiği olmalı. Gebelikte de biraz geçebilir
Ikra33 Selinoloji kilomum fazla olduğunu mu söylüyorsunuz ☺️ ben kilolu hamile kaldım sadece 5 kilo aldım 😔 kilomu korumaya çalışıyorum. Doktorumla konuşayım diyet programı uygulayayim.
Baharks Benim annem 1.55 cm ya vardır ya yoktur ki bence yoktur 7 çocuğuna normal doğurdu bence alakası yoktur🤷♀️
Ikra33 Senaykork evet canım daha 30 haftalık hamileyim. Daha çatı muyanesi olmadım. Teşekkür ederim moralim bozuldu. Tabi bebeğim nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin ama yinede normal doğuma denemek istiyorum
Ikra33 Sibelbayram teşekkür ederim canım moralim düzeldi ☺️🌺 tabi bebeğim nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin. Ben normal doğumu denemeyi çok istiyorum. Hep bununla ilgili araştırma yapıyordum ebe hemşire bugün böyle diyince üzülmüştüm