Merhaba, ben 35. haftamda doğum için çalıştığım ilden memleketime geldim. Çalıştığım yerde özel klinikte muayene oluyordum 2-3 haftada 1 kontrole gidiyordum. 35’ten sonra her hafta nst’ye çağırmıştı. Fakat memlekette devlete muayene oluyorum buradaki doktoruma 36. haftamda gittim ve bir sıkıntı olmazsa ayın 30’unda bebek gelmezse tekrar o zaman kontrole gel dedi. Nst vs istemedi sadece kan tahlili istedi onları verdim. Devlette kontrole giden anneler sizin de bu şekilde mi acaba merak ettim muayene sıklığınız nedir özellikle son haftalarda?