Esrakrn Haftamdayım doktor erken doğum riski olduğunu söyledi aynı durumu yaşayıp zamanında doğum yapan arkadaşım var mı
cansualisa Esrakrn kuzu. 27 den beri riskliyimmm 35 oldum 34 hastalıkken 2150 en fazla 3 olur dedi kilosu 12’ocak gün verdi 2. Spinalimmm inş hemencecik alırlar
ogrencianne35 Esrakrn belki de dr her ihtimal karşı erken doğum olur diye düşük demiştir üzülmeyin 😘 yumurta kaşar peynir yoğurt süt ceviz yiyin 🖤🖤🖤
Esrakrn cansualisa haftasına göre kilosu düşük benim o yüzden 37 haftada doğum olabilir dedi doktorum
teachervera Kızlar süt gerçekten çok işe yarıyor ben günde 4 5 bardak içiyorum midem alev alev bebeğe de yarıyormş
Esrakrn ogrencianne35 ilk zamanlar önden gidiyordu son aylarda kilo almamış olarak gözüktü ben de anlamadim