Mervedrm Merhaba burda daha yeniyim 6 haftalık hamileyim kese şeklinden cinsiyet öğrenildiğini fark ettim ne kadar doğrudur bilmiyorum ama ben de öğrenmek istiyorum kime sormalıyım
Mervemm Kuzuletta canim ben kendi ultrason kağıtlarıma göre baktim 2 kızım 2 side fasulye gibi kızdı oğlum da birde 1 dusugum oldu yuvarlaktı sizinde erkek gibi. Yuvarlak. Ama ben genel olarak yüzük testine çok inanmıştım.bende doğru çıkmıştı.
Seyma06 Bir kızım var şimdi oğluma hamileyim kendi ultrason resimlerime bakarak söylüyorum terside olabilir tabi 😁 kızımın kine benziyor kesesi yuvarlak oğlumun ki fasulye gibi
Betul67 Merhaba 🌸 bana da tahminde bulunabilir misiniz bu konuda çok heyecanlıyım 💖💖 11. Haftadayız 💃🏻 [https://mutluresim.com/images/2022/12/19/JgF1g.jpg](https://)