arirangg Fatmarslan78 İçebilirsin. Ben de dün acile gittim. Doktor hamileyim diye başka ilaç vermedi. Sadece parol iç dedi
Sibelemreemre Hiç bisey olmaz bence ben 3 cu gebeligim sürekli içerim bazen 2 tane birden bile içtiğim oluyo
dlkuznnn Canım parol ve minoset içebiliyor sun hamileyken diğerleri yasak. Benim dişim ağrıyorken doktor bana minoset iç demişti minosetten içip ağrıyan dişimin olduğu yere de buz koyuyordum uyusturuyordu. Her tekrarladığında öyle yaptım.
Ymrdmr Parolun bı zararı yok 2 hamileliğimde de içtim günde 3 tane bile içerdim hiç geçmeyen dış ağrım vardı bide siyah zeytin ve karanfil koyarsan ağrıyan yere yada ağzını tuzlu suyla calkalarsan baya rahatlatiyo