Bahar3521 Kızlar 2 gün önce test verdim doktor 3 haftalık daha çok yeni dedi 2 günde bir tekrar gel dedi. Ama kasıklarımda kısa ve hafif ağrılar var bu normal mi ?
Fatosbulut Bahar3521 adet sancısı gibi, bıçak saplanıyormuş gibi kramplar olması çok normal canım ben 13 haftalık oldum hala devam ediyor edecekte bende çok fazla var mesela kitlenip kalıyorum kramplardan
Fatosbulut Bahar3521 rahimin büyüdüğü için oluyor o ağrılar bebek büyüdükçe olacak hep, fakat hiç geçmeyen kesilmeden devam eden şiddetli ağrın olursa o normal değil ama