zemberekkusu Merhaba 16+2 haftalık olduk bir haftadır inanılmaz kaşıntım var kayınvalidem kaşıma yırtılır karnın dedi normal mi ne zaman biter acaba çözümünüz var mı? Bu arada bebe yağı sürüyorum akşamları
Mysmrt zemberekkusu doğru demiş kaşıma canım ama geçmiyor 30 haftalığım haşa var karın kaşıntısı büyüdükçe kaşınıyor
2022bebeki zemberekkusu Benim büyük ihtimal kaşıntı sebebim bebe yağı ve kantaron alerjisi. Gecmezse bu yağları birakmayi deneyin derim