Bugün fazla miktarda a vitamini içeren sebzeler tüketince aklıma takıldı sabah da DECAVİT içmiştim . Normalde biliyorsunuz a ve d vitamini nin fazla kullanımı bebeklerde doğum kusuruna neden oluyor . DECAVİTin içeriğinde 4000 IU A vitamini var . Max almak gereken miktar 10000. E gün içinde bir tabak kabak tatlısı ve pırasa veya brokoli gibi yemek yedik kahvaltıda da diyelim 2 yumurta yemiştik, veya örneğin bazen suyu artırmak için bardak bardak havuç suyu içen annelerimiz olıyor , bu durumda fazlalık oluşuyor toksik oluyor bebeğe zararlı ? 🙄 kafama takıldı çok . Bilgisi olan annelerim beni yeşillendirebilir mi acaba 👀