Merve2626 Eskişehirli hamiş anneler hadi tanışalım.Nasıl gidiyor hamilelik süreci 🌸 hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz 🌸🌸
Canancndn Merve2626 35+4 ten selamlar. Daha iyi günlerimiz olmuştu ama buna şükür ağırlaştık tabi 😃 Acıbadem Mine İnana gidiyorum. Memnunum.
Dlkzz Merve2626 bende geleyim canım. 1 ay sonra eskişehrideyim inşallah Acıbadem hastanesine gitmeyi düşünüyorum
Nurersz 33+3 teyiz artık sayılı zamanımız var özel ümit hastanesi Dilek Ulusoy ve şehir hastanesi karşılıklı takipteyiz hep Ayşe yılmaz altaya gitmiştim bu ay Hüseyin oğuz Yuvanç a buldum ona gidicem bakalmmm💙💙
Flzka Çamlıcadan selamlar. 24+5 teyiz. Ümit Hastanesinde Murat Şenola gidiyorum. Şu ana kadar iyi gidiyoruz ama hafiften ağırlaşmaya başlıyorum gibi.
Merve2626 Canancndn sanırım bende Mine hocaya gidicem bir türlü devamlı aynı doktorla devam edemedim birimden memnun kaldım ataması olmuş başka şehire inşallah Mine İnan hocayla devam ederiz artık
Canancndn Merve2626 Memnun kalacağınıza inanıyorum. Sehir dışından gelip gittim 8 ay boyunca bi problem yaşamadım. Sağlıkla alın kucağınıza❤️
Flzka Tetanos aşısı yaptırmaya gittiğimde hemşire gebelik okulunu tavsiye etti. Yanlış hatırlamıyorsam ya çarşamba günleri ya da perşembe de olabilir, Tülomsaşın o taraflardaymış. Gidip katılan var mıdır acaba?