Bur46 Merhaba ben tıp 1 diyabetim ilk hamileliğim geçen yol 4 aylık benek gelişmediği için aldırdım şimdi tekrar hamileyim ve tedirğinim tıp 1 diabet hasta olup insülin kullanan anneler yorumlarınızı bekliyorum
Hmeren10 Ben 5 senedir tip1 diyabetim. Şu an ikinci hamileliğimi yaşıyorum rabbimin nasibiyle. İlki tedaviyle kalmıştı ama hiç bi sorun yaşamadım hamileliğim boyunca çok şükür. İnsülin kullanıyorum günde 4 öğün. Bunlar novarapid ve levemir olmak üzere.