Ayslpmk
hilalella
Ervaaa
Doğumum normal olarak planlandı hep, kızımın kilosu ve geliş şekli müsaitti. Pazartesi haftası dolduğu için yatış verilecekti. Acilden giriş yaparak doğumhane katına çıkarıldım. Sizi hazırlayıp tek kişilik bir odaya alıyorlar. Sancınızı vs orda çekip aynı odada doğum yapıp, aynı odada kalıyorsunuz doğumdan sonra. Bu odaya size redakatçilik edecek kadın birini alıyorlar. Siz doğum yaparken odadan çıkarılıyor. Bebişiniz yanınızdan hiç götürülmüyor. Fakat en büyük dezavantaj sancıyı yatarak çekmek zorundasınız doğuma kadar sizde nst takılı kalıyor. Benim bebişimin kalp atışlarından ötürü suni sancı 10 dakika verildi sonrasında hızlıca sezeryana alındım. Belden uyuşturdular 15-20 dakika içinde bebeğimin ağlamasını duydum🥲 ilk ten temasımızdan sonra odanıza geçtiğinizde bi sıkıntısı yoksa yanınıza getireceğiz deyip gözlem odasına götürdüler. Ameliyattan aşırı titreyerek çıktım. 1 saate yakın sürdü o titremeler. Odama geçtiğimde önce bebeğim sonra refakatçim geldi. Ortalama 3 saate ayaklarımı hissetmeye başladım. İlk kalkış anından sonra uzanmayın hareket ederseniz daha hızlı toparladığınızı hissediyorsunuz. 48 saat dolduktan sonra sizde ve bebekte bi sorun yoksa taburcu ediliyorsunuz.