Kızlar merhaba bu hastanaye gidenler varmı ben normalde özel takipliyim ama maddiyattan dolayı özelde doğum yapamicam 33+4 haftalık hamileyim cam sakuraya gitmek istiyorum ilgi alaka nasıl memnun kaldınız mı birde beni bu haftadan sonra oraya kabul ederler mi sizce