Merhabaaa :) Doktor muhtemelen kız dedi 12. Haftadayız siz ne düşünüyorsunuz?:)
giezemss-1 kız
giezemss-1 kız bebiş
giezemss-1 evet ben de kıza benzettm
3kuzuAnnesiyim Sizcee 😍
Ayezhanim cinsiyet tahmini lütfen 🙏
34_hilal canım çok küçük ama tahminim erkrk
Ayezhanim çok teşekkür ederim 😘🫶❤️