Merhabalar, ben burada yeniyim. İkinci bebeğime hamileyim 27. Haftam. Öncesinde 8 sene sürmüş bir depresyon surecim vardı ama geçmişti. İlk bebeğimde böyle birsey yaşamadım. Ama ikinci hamileligimde gebelik depresyonu yaşıyorum. Sebebini de biliyorum. Benim babam annemden sonra bütün mal varlığımızı kadınlarla yedi. evlenirsen düğününe kullanırız diye beni de çalıştırıp bütün paramı aldı ve onları da yedi. Bir sürü kredi çektirdi ben ödedim tabi. Annemin evini kiraya vermiştik babam bir sürü borca girdiği için kadınlarla yemekten. Geçen aylarda kiranin 500 TL sini gönderemedim benim durumum olmadığı için gelen de hastaneye gitti. Bütün akrabalara beni kötüledi o 500 TL için. Beni arayıp hesap sordu akrabalar. Durumum olmadığı için gönderemiyorum dedim yine de zorladılar gönder diye. O günden beri de ağlıyorum. Hani elimde değil, sürekli. Hamilelikten sandım ama doktora sordum değil dedi. Depresyondaymisim. Bu durumda ne yapabilirim? Bana yol gösterirseniz çok sevinirim.. hafta içi doktora kimsem olmadığı için gidemiyorum hafta sonu da özel olarak çok gücüm yok. Teşekkür ederim okuduğunuz için.