caglademir Hiradila Hirayi oldu bitti cok kaba buluyorum canim ya mihrab daha narin, hos geliyo kulaga
Pepito Bence Hira bizde kız olsaydı Hira koyacaktık çok güzel bir isim beğeniyoruz 😊Ama oğluşumuz Olacak Edis İsminde 😊😘