Ucuncubebis İyi akşamlar kızlar 28. Haftadayım vajinamda çok ağrı oluyor kalkarken zor kalkıyorum ve bebek hareketleri direk aşağıda yani afedersiniz sanki karnımda değilde aşağıda bu normal durummu
ikimelekannesi__ Ucuncubebis yanlız değilsin canım benim de aynı ben 31+4 deyim hala aynı yürürken filan zorlanıyorum hatta magnezyum verdi doktorum biraz rahatlatır diye bakalım onu kullanıcam
Ucuncubebis zZeyneppp1 benim üçüncü gebelik aslında tecrübeli olmam lazım ama ilk gebelik gibi cahilim 😅
tubi94 Nis aynen bende böyleyim 27. Haftadan beri magnezyum başladım biraz hafifletti sadece ayakta uzun kalınca veya oturup kalkarken vajinamın sol tarafı ağrıyor