3 gün gecikme 169 beta normal mi kızlar🌹
HMBD evet normal daha. Cok yeni hayırlı olsun ♥️
HMBD evet hayrlı olsn
HMBD büyük ihtimalle 3-4 haftalık tebrikler 🥰
HMBD benim ki adet gunumde 12 idi seninki gayet guzel
Nis amin canım inşallah
@Hazeltm Teşkkür ediyorum ♥️
Benimde 4. Gün gecikmede 200 falandı😊
Ben adetime 2 gün kala öğrenmiştim 3600 ile benim çok yüksek çıkmıştı