Canım bende bugün. Gittim nts randevum ardı 39 +2 yim şuan gittim sancı falan çkmadı ki bı buçuk santim açılmam olmasına rağmen ilk gebeliğim bu arada ayın 2 sınde gel doğuma almaz dedi bilmiyorum bendede tık yok dua ediyorum ayın 2 snden önce kendi sancımla doğum yapayım die 😓