ayseninbeybisi07 Kızlar göbek çizginiz ne zaman çıktı onu sorucaktım 9 haftalık hamileyim göbek deliğime kadar çizgi oluştu koyu renkte cinsiyetle bir alakası var mı merak ediyorum 🥰
nur34_ ayseninbeybisi07 ben 22 haftamdaym cizgi fln yok bnde sadece gobek delign ici karardi baska hicbisey yok
Btlklnc ayseninbeybisi07 23.haftanın içindeyiz sadece kasıgımdan göbek delıgıme kadar silik bir cizgi olustuu yukarı dogru cıkar mı bılmem🤷♀️😂
ayseninbeybisi07 nur34_ Fatosumum Nnanaa ardaada Sule8924 Mhtpflz Teşekkür ederim kızlar bakalım benim ki ne olacak merakla bekliyorum benim baya koyu çok erken çıktı gibi geldi bana bakalım ☺️
Mervetnl ayseninbeybisi07 benim 20. Haftadan sonra çıktı hala daha da çok koyu değil hiç takip etmedim o yüzden cinsiyet ile ilgili mi bilemiyorum. Bebeğim erkek 😊
ardaada ayseninbeybisi07 34. Haftadayım 1 hafta önce falan alttan göbek deliğine kadar hafif koyulanma oldu o kadar
nur34_ ayseninbeybisi07 bisey olmaz kuzum gecici seyler bunlar bebeginle senin sagligin yerinde olsun onemli olan o
eminegulbalci ayseninbeybisi07 oğlumda simsiyah çıkmıştı hatta doğumdan sonra 2-3 hafta kalmıştı. Ama kızımda ufak bi çizgi bile yok. Çok severdim o çizgiyi ama çıkmadı kızımda
Bernnnaaaa ayseninbeybisi07 benim 2 gün sonra doğumum var ama göbek çizgim yok 😂 çizgi olan yerde mavi damar çıktı 😂