dnzl_2_0 İlk doğumum 39+3 de sezaryen ile oldu bu yüzden ikinci doğumum da sezaryen olucak genelde ben forumda okuyorum hep 38+2 38+3 falan alıyorlar ama benim doktorum daha cuma günü kontrol e gel diyor şuan 38 haftalığım cuma 38+4 olacak 🙄🙄
nevzatbaskomser dnzl_2_0 Sezaryen olacağını konuştunuz mu? Normal doğum bekleyebilir belki öyle düşünüyordur. En kötü ihtimalle cuma günü gün alırsınız haftaya doğumunuz olur
happiestMom dnzl_2_0 benim doktorumda 39 a kadar bekleyebiliriz dedi aksi bir durum olmadığı sürece. Benimde 2. Sezeryanım olucak.
nevzatbaskomser dnzl_2_0 Onu anladım. Ama sezaryen sonrası normal olabiliyor ya normali bekliyorsunuz sanmasın diyorum, sezaryen olcak diye konuştunuz mu onu planlar illaki