Adeninannesiseren 10 haftalık hamileyim ilk kez bu sabah sağ kasığımda karnımda hatta bacagımda felaket bir agrıyla uyandım. Ayaga bile kalkamadım. Sol tarafta hiç bişey yok. Ama sağ taraf komple sancı agrı acı karısık bi biçimde canımı alıyor. Kanama yok sadece sağ karnımın altında baslayıp kasıklara ve bacaklara yayılan bi agrı var. Sizce normal mi kızlar. Son 3 saattir böyle. Acile gitmeli miyim?
duygudddd Adeninannesiseren doktoruna danış derim canm bnmde sağ yanım ağırıyordu doktorm progestan al dedi ağırdığı zmn rhtldm sonra doktoruna sormadan bişe yapma sen danış önce
Rabia54 Canım bende çok sağım ağrıdı sadece sağ taraf cinsiyet içinde diyorlar dogrumu Allah bilir tabi sağı ağrıyınca oğlan diye falan ama için rahat değilse bir git dokotra canım her ihtimale karşı 🙏
Adeninannesiseren Rabia54 yani resmen ilk kez sancılandım canım. Ama kanama falan yok kötü düşünmek istemiyorum
Rabia54 Adeninannesiseren bu haftalarda karın ağrısı çok normal ama şimdi herkes bir olmaz o yüzde. Bir şey diyemiyorum canım sen iyi hissetmiyorsan git 💞
SevCem Tatlım ben de 10+2 deyim ve aynı ağrı. Bel fıtığı gibi bacağıma kadar vuruyor. Ama öyle inceden inceden. Ara ara derin geliyor ama böyle aşırı rahatsız etmiyor. Miniklerimiz büyüyordur diye tahmin ediyorum.
Adeninannesiseren SevCem canım benim aynen öyle yaa ılık ılık bi ağrı böyle aynı senin dedigin gibi. İlk kez bu sabah hissettim. Annemde korkma evham yapma hiçbirsey olmaz bebek büyüyor diyor
Seyhan-guner Bence doktora git ayni sikayetle bende gece acile gittim bebek baski yapmis sag bobregim sismis