Nscn Selam kızlar 17 haftalık gebeyim ve aşırı derecede hastayım. Öksürükten ciğerim kopacak boğazlarım nefes alınamayacak kadar ağrıyor. İlaç alamıyoruz. Önerileriniz nedir? 🤧😰
beyzacmvrc Nscn bir fincan pekmezi cezvede ısıt baya sonra yarım limon sıkın çok az da karabiber ekle biraz da su ekle kaynt iç canm iyi geldiğini duydum. Pekmez ve limon beraber tüketildiğinde demir etkisi oliyo kansızlığa da çok iyi. Zararı olmaz diye biliyorum
Aysenur222 Nscn sıcak suya limon sık azcık şeker at onu kaynar kaynar iç yansın boğazların bide boğaz sipreyi var yazdırdım bende onu sık bende senin gibiydim sıcak suyu gece yatarken yap gündüz yap hep atlatasın
Nely Nscn gecmis olsun doktora gidin kendi doktorunuzu da bilgilendirin illa bir tedavi yontemi uygulanacaktir. 32 haftalik hamileyim influenza a ve covid testlerim pozitif bir haftadir 5 defa hastaneye gittim antibiyotik ve nebul tedavisi verildi bir doz da kortizon igne yapildi bugun cok sukur toparladik. Bebisimiz de saglikli cok sukur 🙏🏼 acil sifalar size de🙏🏼🙏🏼
1anne2bebek__ Nscn bir çay kaşığı tereyağını erit üzerine de bir tatlı kaşığı pekmez. Biraz fokurdasın ılıkken içebileceğin şekilde iç. Ölçüyü arttırabilirsin istediğin gibi
arirangg Nscn Alınabilen ilaçlar var canım. Ben de aynı durumdayım doktorumu aradım. 3 adet ilaç söyledi. Biri augmentin antibiyotik. Bebeğe bir zararı yok. Eğer iltihap varsa ilerletme, acile git. Hamile olduğunu söyleyince ona göre ilaç verirler
_Nur_1818 Geçmiş olsun canım kaç gündür hastayım ilaç almamak için direndim doktorumla konuştum üç ilaç verdi antibiyotik ile mecbur kullandım geçmiyor malesef yapmadgim karisim kalmadi mecbur ilac kullandim