Kızlar merhaba ben 16 haftalık hamileyim. Acil sebeplerden 3 hafta üst üste hastanedeydim. İlk defa geçen hafta doktorum kız miyiz acaba dedi. Devlet hastanesine gidiyorum. Bebek şimdiye kadar hep bacakları kendini cekili yatıyordu. Hareketlerini hissetmeye başladım sanırım. Çikolata ye git dediler yedim bu sefer kafası dönük yatıyordu. Kız bebek kendini göstermez, erken hareket eder diyorlar ya dogru mudur sizce? sizde dyrumlar ne? bir de 16 hafta 140 gram nasil?