Annecikkkkkkkkkk 18haftalik hamileyim kasıklarımda minik minik küçük haraketler hissediyorum acaba bebekmi oynuyor ilk hamileliğim bilmiyorum
Emiine61 Annecikkkkkkkkkk ilk bebeğimde de şuanki hamileliğimde de ben 2,5 aylık hamileyken hareket ederdi herkes yaa o kadar küçük hareket olmaz derdi… doktora sordum imkansız değil dedi küçük bir yüzdelik dilimde olsa hissetme olabilir demişti…
Bettuss_123 Annecikkkkkkkkkk bu haftalarda yavaş yavaş hissetmeye başlayabilirsin tabi ama tam anlamıyla 20-22 lerden sonra anlayacaksın bağırsak mı yoksa bebiş hareketleri mi diye yavrun büyüyüp güçlendikçe inan o zaman bebeğim mi demeyeceksin 🥹🥰
Zhrzynp Annecikkkkkkkkkk benim 13 haftalık bende hissediyorum hem kalp atımı gibi hemde 2kere büyük hareket hissettim
damlaikan Ben ilki 21 de ikinciyi 18 de hissettim ikinciler daha erken oluyor diyorlar bağırsak hareketini ayırt edebilirsin bebek hareketi farkli olabilir yani
Beyzabaltacioglu Bende de oldu böyle damar atması gibi. Kısa hafif hareketler, hatta ilk başlarda gaz sıkışması dediler ama bunlar da onun gibi sadece gaz hissi yok ☺️ sağlıkla gelsin bebislerimiz. Çok heyecanlı bir şeymiş.
Beyzavefa Annecikkkkkkkkkk 18+3 olduğumuzda tam olarak hissetmiştim. Hatta eşim inanmadı elini koydu yavrucum babasınada tepki vermişti 🥰🌿🌸