Kızlar cuma günü alltan muane olduğumu söylemiştim o gün pembe lekenlenmem olmuştu cumartesi günüde jel gibi kahverengi birşeyler geldi bugün yine kahverengi akıntı gibi birşeyler geldi son 2 saattirde 10 dakikada bir kasılma ve sancı oluyor sizce doğum mu başladı ilki suni sancıyla olduğu için normal sancı Nasi geliyor bilmiyorum 38+4 um bu arada doktor biraz açıklığın var demişti ne süreden sonra siddetlenir sancilar acaba