Bence çok gerekli . Ben ücra bir bimde son kalan ürünleri indirime sokmuşlar, o zaman almistim 20 tlye . Sonra oglumu dogurdum ilk gece hastanede emzirdikten sonra bebegi yerine koyup gözlerimi kapatmıştım 10 dk geçti ki hafif uykulu bir sekilde bir hirilti duyar gibi oldum . Hemen fırladım bebegimi ters çevirdim , yan yatırdığım halde boğazından süt geldi . O hiriltiyi duymasam ölecekti belki de . Eve gelir gelmez reflu yatağında yatirdim ve 6 ay boyunca onda yatti . Simdi temizledim ve kızımın dogumu için hastaneye götürmeyi düşünüyorum