mink0307
Kızlar yardim edin kafayı yiycem 4 aylık gebeliğim var ama geçen çarlamba kanamayla hastaneye gittim düşük riskin var dediler yatırdılar 3 gün yattın 3. Gün yani cuma günü öğleden sonra taburcu oldum şimdi yine acile gittim kanamamdan ve samcılarımdan dolayı idrarımda kan çıktı yine Rabbim çocuğumu korur inşallah sağ salim kucağınıza almayı nasip eder inşallah cinsiyeti de erkekmiş düşük riskin olduğu gün öğrendim cinsiyetini