Mihribani Merhaba Anneler bugün 36 haftalık olduk fakat öğleyin belime bir ağrı girdi çok şiddetli değil sonra geçti bu seferde 1 saat sonra tekrar girdi aynı ağrı bu şekilde 3 ,4 defa uzun süre aralıklarla ağrım oldu şuan yok ağrım acaba doğum ağrısı olabilirmi tecrübelerinize ihtiyacım var.
11115 Mihribani merhaba, bende 36+1 oldum, bi kaç gündür öyle, karnımda sertleşme, sancı, altıma iyne batar gibi sanki, belime, bacaklarıma vuran ağrı, karnımda aşağı indi, bilmiyorum doğum belirtisimi, bende burda bekleyeyim
Mihribani 11115 Şuan sanki erken gibi doğum için ama bilemediğim için yazdım ilk hamileliğim daha o yüzden herşeyden korkuyorum.
Smyye_ozkynk 11115 35+4 deyim 2 gün bende yaşadım aynı şekilde hiç bir şey yapmadım yattım genel olarak bugün iyiydim. Bende hemen telaş ediyorum anlayamazsam diye
11115 Mihribani korkma canım, son haftalarda ağrılar sancılar olur, inşallah zamanında sağlıkla doğar bebeyin