Ay nasıl başlasam bilemedim 13.12.2022 gece tam dörtte bianda suyum geldi ama ilk önce su olduğunu anlamadım yatıyordum bi an ılık ılık bişey gitti ve ben psikolojik olarak kan sandım düşük riski yaşamıştım çünkü tuvalete bakmaya gidiyordum tam kapısına geldim tutmanın imkanı yok bi anda su boşaldı o an anladım su olduğunu hemen üzerimi çıkarıp annemgili uyandırdım apar topar hastaneye gittik alttan muayene yaptılar parmak ucu kadar açıklığın var dediler nst ye bağladılar sancım düzensiz ve az çıkıyor saat 8 e kadar bu şekilde devam etti doktorum geldi muayene etti suyunun gelmesi sevdiğim birşey değil ama yapacaksın sen inanıyorum dedi suni sancı vereceğiz dedi ve hemşirelere bırakıp çıktı hemşireler nst ye bağladılar suni sancıyı taktılar dakikasında bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı ama korkuyu rabbim kimseye yaşatmasın bebeğimin kalp atışları düşüyor demi hemşire hanım dedim evet ama sakin ol dedi bi anda hepsi koşturmaya başladı hava taktılar hala aynı doktorumu aradılar suniyi kapattılar ben ağlıyorum bebeğim iyi mi diye ben sezeryan istiyorum bebeğimi riske atamam dedim ebe vardı oda bana süreci anlatmaya çalışıyor dedim tamam tamam oyalanmayalım istiyorum dedim ve o an annem eve gitmişti ev hemen hastanenin arkasında eşim suriyede görevde dedim onlara haber edebilir miyim dedim eşimle anneme haber ettim annem koşa koşa geldi annem geldiği an beni ameliyathaneye götürüyorlardı gidene kadar hep ağladım bebeğime bişey olacak diye ameliyathane girer girmez titremeye başladım çok soğuktu burda bi tavsiye vereyim sondayı narkozu yaptırdıktan sonra taktırın çünkü acıyormuş ben öyle yaptırdım belimden iğne yaptılar ve hissediyor muyum diye sürekli kontrol ettiler sonra bana sorular sordular vs benim boynuma ağrı girmeye başladı hemşireden Allah razı olsun sürekli boynuma masaj yaptı hazır mısın bebişini görmeye dedi doktorum evet dedim ama ağlıyorum 09:58 de doğdu güneşim Allahım minicik nasıl tatlı nasıl bakıyor daha çok ağlamaya başladım rabbim herkese yaşatsın inşallah bu duyguyu sonra bebeğimi götürdüler beni dikişlerimi hallettiler odaya çakardılar bebeğimi falan sevdim eşim akşam 6 da ancak gelebildi sabaha kadar iğne serum vs o şekilde geçti ilk ayağa kalkmak çok zor ama pes ederseniz hep zorlanırsınız zorda olsa yürüdüm sabah oldu eve gideceğiz taburcu olacam diye sevinirken çocuk doktoru geldi bebeğimle ABO Rh kan uyuşmazlığı olduğunu ve bu yüzden bebeğimin sarılığı yüksek çıktığınj söyledi 11 miş bize yatış verdi ama benim modum nasıl düştü dokunsalar ağlayacağım 1 gece yattık fototerapi gördük sabah oldu 9 a düşmüş değerimiz çıkış yaptık bebeğime hem mama veriyorum hem emzirmeye çalışıyorum ama bebeğim uyanıp bi türlü ikisinide yapamıyor topuklarını sıkıştırıyorz aaa der gibi yapıp uyuyakalıyor ben çok panikledim eşime hadi bi doktora götürelim dedim iyi ki götürmüşüz kan aldılar baktılar sarılık 15.5 olmul hemen yatış önerdiler tekrar yattık cuma akşamı pazar gününe kadar pazar günü gayet iyiydi düştü diye çıktık bugün yine yüzü boynu sarı 1 saate uyandırıp emzirmeye çalışıyorum yarın kontrolümüz var inşallah bebeğim düzelmeye başlamıştır 🤲🏻nasıl anlattım düzgün oldu mu olmadı mı bilmiyorum ama benim hikayem de bu sorularınız veya tavsiyeleriniz varsa kesinlikle duymak isterim 🥰