1prensannesiiiii Kızlar vitamin olarak innate kullanıyordum sadece bitti doktora yazdiricam haftama göre tekrar aynısını mi yazar farklı mı bilmiyorum hangi ilaçları vitaminleri kullanıyosunuz acaba demir takviyesi alıyor musunuz bide
Binnur-cam 1prensannesiiiii ben imom kullaniyorum canim demir takviyesi ve magnezyumda kullaniyorum .. 22+5 olduk şükür 🤲
sumblogg 1prensannesiiiii regenesis max kullanıyorum, doğuma kadar devam dedi ona. Kan tahlilimde demir normal çıktı, başlatmadı daha
EdaByrc 1prensannesiiiii bana doktorum hamilelik bitene kadar bunu kullanmaya devam edeceksin dedi zaten reçeteli bi ilaç değil ama az yinede doktorunuza sorun
mrv_elvn_ 1prensannesiiiii progestan kan ilacı magnezyum ve d3 vitamini kullanıyorum bende bu arada kan ilacı dediğim Demir ilaciyla aynı oluyor herhalde 🤣
damlaikan Ben devlet hastanesine gidiyorum ne folik asit ne vitamin hiç bir şey vermiyo ara ara kanıma bakıyor iyi kanların diyo hiç birşey vermiyo
damlaikan rabiaudn 21+6 Canım yok kullanmadım doktor vermedi başka doktora gittimde de geç kalmıştı artık bugün detaylı ultrason yaptırdım çok şükür herşey yolunda
Aaaysee 1prensannesiiiii sadece imom omega kullanıyorum,magnezyum verdi ama ağrın olursa iç dedi birde d vitamini damlası var ama çok midemi bulandırıyor kullanmıyorum