zeynozey Elisam22 duruma göre değişiyor genelde 35 üstünde haftada bir e düşüyor canım. Gebelik normal ilerliyorsa ☺️
beyzzsenturkk Elisam22 36da nst icin cagırdı beni o haftadan sonra da 2 haftada bire düşüyor sanırım ya da haftada bir sıkıntı yoksa sık sık çağırmam dedi
aysenur-1681 Hastaneden hastaneye değişiyor benim soktorum 32 den sonra nst zorunlu iki haftada bir cagirdi