Ben yazır soayal tesisindeki gebelik eğitimine katılmıştım haftanız önemli değil karışık oluyo grup doğum anı süreçleri yapacaklarınız sonrası herşey anlatılıyor çok önemli ve eğitici bi eğitimdi bence cuma günüde normal doğum yaptım ve eğitimde öğrendiğim herşeyi uygulamaya çalıştım kolay oldu çok faydasını gördüm ama imkanınız varsa eşli eğitime katılın derim babalarında öğrenmesi gereken çok şey var