minnoskiz- Kızlar 3 ay önce amniyosentez yaptırdım sonuç temiz çıktı fakat perinatolojide kalpte sorunlar var ve microarrayda bebekte bir bulgudan suphelenildi kordosentez yaptırdım.Yaptıran oldu mu sonuçlar nasıl çıktı sizlerde
Busra262 minnoskiz- bende dün verdim .Korku içinde sonuçları bekliyorum .Hepimiz müjdeli haberler alırız inşallah
minnoskiz- Busra262 amin insallah kaç haftalıksınız sonuçlar ne zaman çıkacak sizin.Zaman geçmiyor ya.
Busra262 minnoskiz- 23 haftalığız bugün kurula girdik sindaktiliden şüpheleniliyordu fakat amniyotik bant çıktı .Bant bebeğimin ayak parmaklarına dolaşmış parmaklar da yapışık kalmış onun için muhtemelen genetik bir sorun çıkmayacak dendi .Sadece ortopedik destek almamız gerekebilirmiş .Çok şükür daha kötü şeyler olmadı .Sizlerin de hayırlı haber alması için dua ediyorum .Hepiimiz bebeğimizi sağlıcakla kucaklarız inşallah 🙏🏻
Meys Amniyosentezde normal çıktıysa niye gerek duydular acaba bnde yoatrdim on sonuç normal çıktı ama inşallah gerek kalmaz bir daha
minnoskiz- Meys kalp anomalisi fark edilince perinatolog microarray istedi onda sorun çıkınca kordosentez istediler