Ruvvruvveeydaaa Kızlar amniyon sıvısına devlet hastanesi yeterli, özel hastane azalmış diyor. Devlette açıklama yapmiyolar, özelde gelişim geriliği var 37 de alınması gerek diyorlar. Kafam karmakarışık oldu, napacagimi bilemez haldeyimm.
Ahsenpolat Özelde başka bir doktora daha görünün bence hatta imkanınız varsa prof. birini bulup ona gidin. Bu işin karışıklığı olmaz