Semilk05 öncelikle o kabul görmüş düşünce gerçek değil. Göbek işi kişisel. Benim hiç yok mesela ve doğumdan bir iki ay içinde tamamen eskisi gibi oldu ve ben karn çok büyüktü gebe iken. Spor yapmadım
16 kilo almıştım, doğumda 6-7 kilo gitti
2 haftada toplamda 14 kilo gitt. Sonra tartilmadim 2 ay kadar sonra tartıldım 2 de gitmişti
Kesinlikle emzirme çok etkili, aşırı efor sarf ediliyor, aşırı ter atılıyor ilk etaplarda. Bence o yüzden ilk bir iki ay çok önemli. Terleme vs çok oluyor sonraya kalırsa yavaşlar
Bol su içerek süreci güzel geçirebilirsiniz, bu sayede hem bil sütünüzde olur
Genelde yapılan bir yanlış var, süt olsun diye çok çok her şeyi yemek tatlılar pilavlar uçuşuyor görüyorum, doktorunuzun tek tavsiyesi su içmek ve sağlıklı beslenmek oluyor. Böylece gereksiz kiloda alınmıyor sonrasi