Perafeda 10 gün önce imkansız belirti olması daha yumurtalama üzerinden 4 gün geçmiş. Benim regl günü dahi belirtim yoktu. Hamile kalmaya çalıştığım dönemlerde çok fazla belirti izledim ve bir ay neredeyse tüm belirtileri gösteriyordum ama hamile değildim. Hamile kaldığım ay ise hiç belirtim yoktu reglden 4 gün önce öğrendim hamile olduğumu ama uzun süre hiç belirtim olmadı. Bence kendinizi dinlemeyin hayal kırıklığı oluyor regl ile hamilelik belirtileri çok benzer zaten. 😊