ebru_gokbak Kızlar bugün nts randevum vardı gittim 39+2 yim bugün ocağın 2 sine randevu verdi doğuma gidiyorum yanı sağlıkla bebeişlerimizi alalım inşallah sizin ne zaman doğumlar 🙈
Ayse_3434 ebru_gokbak yarın 41 haftalık oluyorum yatışım yapılacak sizin normal için mi gün verdi doktorunuz ocağın 2 sine kaç haftalık oluyorsun ki
ebru_gokbak denizarenmom aynen kuzum ya anlamadm ki bende ilk bebeğim arada yalancı sancılarım oluyor ama Eger o güne kadar kendiliğinden gelmezse suni sancı verecekler sanırım baksna ayın 2 sinde doğum dedi sabah 10 da gidicem bizim bilgisayarimiza göre tam 41 haftalık oluyor dedi
ebru_gokbak denizarenmom dedim ama dedi onumuzdekı haftada gelebilir die bide şu var benim bı buçuk santim açılmam var biliyomusn dua ediyorum önümüzdeki haftaya kadar sancım tam gelsn 1 rine kalmadan doğuma gideyim 🥺
denizarenmom ebru_gokbak oy canim🫶 Allah gonlune gore bir dogum nasip etsin saglikla gelsin bebegin insallah❤️
ebru_gokbak denizarenmom amin inşallah canımmm rabbim hepimize hayırlsıyla kavuşmayı nasip etsin inşallah