Benm yumurtlamam 13-14 unde olmustu yani erken olmus oluyor ben adetide erken olucam ozaman yani ben hic erken adet olmadım en erken 33 veya daha cokk olur 35-40 ama yumurtlama ya gore 27 sinde olacam yani 27 gunde adet olmus olacm normalde 2. Veya 3 unde olmam lazım acaba ben yumurtlamamı gormedim onlar yumurtlama degilmiydi ?
Adet baslangıc 01.12
Adet bitis 05.12
Yumurtlama 13 ve 14
Beklenen adet tarıhı 2 veya 3